пʼятниця, 21 січня 2022 р.

THE HARDKISS - Обійми (OST «Обійми мене») (official video)

 

Я скучила за цим поглядом Хлоп’ячим, нестримним, палким Гарячим, солодким поглядом Виноградним Я скучила за цими кроками Коридорами слів Словами добрими, добрими Обійми - гарячі Слова - холодне золото Нам краще мовчати Обійми - гарячі Чому ж без них так холодно В твоїх очах себе шукати і не бачити Я розплела усі загадки Розбила залізні замки Аби тільки ти зумів мене Розпізнати Мої думки, мої забавки Так низько мої руки Нам не вистачало практики Обійми - гарячі Слова - холодне золото Нам краще мовчати Обійми - гарячі Чому ж без них так холодно В твоїх очах себе шукати і не бачити Обійми - гарячі Нам краще мовчати Обійми - гарячі Чому ж без них так холодно В твоїх очах себе шукати і не бачити...

Немає коментарів:

Дописати коментар