пʼятниця, 21 січня 2022 р.

Океан Ельзи - Обійми

 

 Коли настане день, Закінчиться війна, Там загубив себе, Побачив аж до дна Обійми мене, обійми мене, обійми Так лагідно і не пускай, Обійми мене, обійми мене, обійми Твоя весна прийде нехай. І от моя душа складає зброю вниз, Невже таки вона Так хоче теплих слів? Обійми мене, обійми мене, обійми Так лагідно і не пускай, Обійми мене, обійми мене, обійми Твоя весна прийде нехай. 

 Somewhen comes the day, And war will be over, Where I've lost myself, Seen it all to the bottom. Hug me, hug me, hug me So tenderly and never let go, hug me, hug me, hug me Let your spring come. And finally my soul puts down her armour, Is that real, does she want to feel warm tears again? Hug me, hug me, hug me So tenderly and never let go, hug me, hug me, hug me Let your spring come.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар