четвер, 25 листопада 2021 р.

NEW ❗️Олександр Пономарьов - Закоханий

 

Неймовірна посмішка твоя,  

неймовірно радісний твій сміх.  

В твоїх очах всі океани і моря, 

 Бог як митець довів в тобі свій кожен штрих,  

Я завмираю, коли поруч ти.  

Серце моє вистрибує з грудей,  

Якщо ти скажеш в той момент мені: лети, 

Я в небеса злечу найвище із людей.  

Безмежно в тебе закоханий -  

Нитки любові з'єднали нас,  

Безмежно в тебе закоханий, 

Як в перший раз,  

Як в перший раз.  

Дай мені руку, ось моя рука,  

Я зможу захистити нас від всіх!  

Моїй душі твоя душа така легка,  

Медово-солодко мені від вуст твоїх.  

Безмежно в тебе закоханий -  

Нитки любові з'єднали нас,  

Безмежно в тебе закоханий,  

Як в перший раз,  

Як в перший раз.  

Безмежно в тебе закоханий -  

Нитки любові з'єднали нас,  

Безмежно в тебе закоханий,  

Як в перший раз,  

Як в перший раз.  

Безмежно в тебе закоханий -  

Нитки любові з'єднали нас,  

Безмежно в тебе закоханий,  

Як в перший раз,  

Як в перший раз.

Немає коментарів:

Дописати коментар