понеділок, 1 січня 2018 р.

Тина Кароль "Не Дощ" (Official HD video)



Я ще не Ваша, й Ви іще не мій.

Я п’ю вино, а Ви — звичайну воду.

Ми як сапери, що в облозі мін

шукають вдвох спасенного проходу.


Штурмує скроні божевільний шум...

Один невірний рух — й наступні зайві!..

Я так за нас боюсь! Тому прошу:

Ви не зважайте, що в бенкетній залі

ми не самі, й, хоча вже ледь трима

хтось келих свій, та хтось зіркий, нівроку!..

Трьома словами — вічними трьома! —

спиніть мене, убік не дайте й кроку

ступити... відвернутися від Вас —

щоб від невідворотності сховатись!..

Спиніть хоча б очима й хоч не враз —

в німих та зрілих слів ще вища вартість!..


І ось вже мить, якій ні сон, ні міф —

найкращі в світі! — не складуть заміни...

Тепер я Ваша, і тепер Ви мій...

І хай позаду вибухають міни!..

Немає коментарів:

Дописати коментар