четвер, 9 грудня 2021 р.

Село моє [Українська музика] [Українські пісні]

 

Летять лелеки із країв далеких Лелечий клекіт лине вдаль Я іду-лечу додому У свій чарівний рідний край. Той край, де все таке для мене рідне Де щастя й долі оберіг Туди, де знов душа розквітне Туди, де батьківський поріг. Село моє в пахучім цвіті, Мені всміхається здаля Для мене ти – одне на світі, Бо тут мій край, моя земля. Село моє, село моє, Село моє, село моє... Ходжу змалечку росянистим полем, Топчу стежину край ріллі І пахне хлібом моя доля Коли я в рідному селі. Село моє в пахучім цвіті Мені всміхається здалля Для мене ти – одне на світі Бо тут мій край, моя земля Село моє, село моє, Для мене ти – одне на світі, Бо тут мій край, моя земля Село моє, село моє, Село моє, село моє…. Село моє в пахучім цвіті Мені всміхається здаля Для мене ти – одне на світі, Бо тут мій край, моя земля Село моє в пахучім цвіті Мені всміхається здаля Для мене ти – одне на світі, Бо тут мій край, моя земля Село моє в пахучім цвіті Мені всміхається здаля Для мене ти – одне на світі, Бо тут мій край, моя земля

Немає коментарів:

Дописати коментар