понеділок, 28 лютого 2022 р.

Пробачте нас, українці: дружина колишнього Військового Аташе Росії у США...

 

Дружина колишнього Військового Аташе Росії у США Ольга Маршанкіна записала відеозвернення до росіян та, насамперед, до українців. Вона розповіла, що порівняла повідомлення російських та українських ЗМІ і не могла після цього мовчати. Вигадані причини, через які росія розпочала війну проти України Ольга порівняла з ситуацією, коли одному чоловікові здалося, що інший хоче дати йому по пиці і той вирішив «зіграти на випередження» і дати першим. «Всі ті, хто мене бачив, з ким я бачилась, адже у мене там багато знайомих, близьких та й просто є люди, з якими я на вулиці зустрічалась, у магазинах, у таксі та де завгодно. Я хотіла б вам сказати — мені дуже соромно за те, що відбувається. Я розумію, що моє «вибачте» не змінить того жаху, в якому ви зараз живете. Це більше для себе, аніж для вас. Пробачте нас», — закінчили Маршанкіна.

Немає коментарів:

Дописати коментар