понеділок, 30 грудня 2019 р.

Олександр Пономарьов - Я ніколи нікому тебе не віддам [Official Video]

Я так чекав тебе, чекав, що сни здійснилися...

Мені вуста, твої вуста ночами снилися.

Щоб ми зустрілися в житті під цими зорями,

Назвавши їх на самоті своїми долями...

Сама любов для нас обох той час зазначила,

Ти на долонях рук своїх мене побачила,

Зійшлись дві лінії в одну дорогу зоряну,

Як два струмка в одну ріку дощами сховану

Я ніколи, нікому тебе не віддам!

Хочу бачити, чути, любити щодня.

Я нікого, ніколи ще так не кохав,

Я так довго, так довго на тебе чекав.

Я завжди серцем відчував що ми зустрінемось,

І вже нікуди від надій та мрій не дінемось.

Нам мало Всесвіту з тобою, мало вічності,

Для наших чистих почуттів, для їх чарівності!

Я ніколи, нікому тебе не віддам!

Немає коментарів:

Дописати коментар