четвер, 21 травня 2020 р.

5-11 класи. Українська мова. День вишиванки (Тиж.7:ЧТ)











До лиця вишиванка, тобі до лиця

Та радієш, всміхаєшся без кінця

Соковиті насичені кольори

Як світанки яскраві вечори

У орнаменті долі переплелись

І на віки узорами зростись

Ніби серце гаряче долоня твоя





Приспів:

Одягни вишиванку, Україно моя!

Йде на свято вся сім'я

В вишиванці каштан і акація, ти і я, я

Одягни вишиванку, Україно моя!

Йде на свято вся сім'я!

В вишиванці каштан і акація

Ти і я, я





За столом вся родина, за столом

Скатертина розшита хрестиком

Пахне святом і радістю коровай

Пам'ятай ці хвилини. Пам'ятай

Голуби в небі білі, голуби

Щоб життя заіскрилося, полюби

Ніби серце гаряче долоня твоя





Приспів:

Одягни вишиванку, Україно моя!

Йде на свято вся сім'я

В вишиванці каштан і акація, ти і я, я

Одягни вишиванку, Україно моя

Йде на свято вся сім'я

В вишиванці каштан і акація!

Ти і я, я




Приспів:

Одягни вишиванку, Україно моя!

Йде на свято вся сім'я

В вишиванці каштан і акація, ти і я, я

Одягни вишиванку, Україно моя

Йде на свято вся сім'я

В вишиванці каштан і акація!

Ти і я, я

Немає коментарів:

Дописати коментар