пʼятницю, 10 червня 2022 р.

ЛЮСЯ КАВА - Незламна

 

Люся Кава презентувала пісню - маніфест сильної українки.
Українська співачка Люся Кава запрем’єрила відео на свій новий трек “Незламна”. У кліпі знявся дворічний син артистки Кір, разом із яким молода мама продовжує залишатись в Україні, незважаючи ні на що.
Музика: Люся Кава
Слова: Люся Кава
                             ЛЮСЯ КАВА - Незламна
Там де земля красива
Там мого роду сила
Де Ма моя щаслива
Там мій дім

Там я мала зростала
Цвіт в коси заплітала
І щастя вишивала
Рідним всім

Приспів:
Українка я
Гордість це моя
Гори і поля
Це моя земля

Українка я
Сила то моя
Бачить вся земля
Що незламна я

Хай квітне моя рідна
Лине мова солов‘їна
І росте моя дитина
Без війни

Я донька України
Тут люди всі єдині
Разом ми духом сильні
Навіки

Немає коментарів:

Дописати коментар