неділя, 8 березня 2020 р.

Гуляйполе карьер! Срочно всем смотреть!.wmv

КОМЕНТАР НЕБАЙДУЖОГО 08.03.2020

Карьєр у Гуляйполі - злочін проти людей та природи ! Люди які хочуть випустити Джина із пляшки не мають нічого спільного з рідною нашою Україною і з її народом ! Ситі та забеспечені на десяток поколінь свого роду ! Це люди без громадянства України і живуть із своїми домочадцями за кордоном у Європі та Англії де екологічна обстановка дозволяє підтримувати середній вік корінних мешканців ї досягає 90 років ! На них процюють тисячі так званих експертів ї юристів а боти у Мережі з піною у роті будуть малювати всякі картини писані золотом і вішати нам лапшу на вуха ! Так вийшло що я приймав участь у роботі по бурінню тих самих пошукових перших скважин у Гуляйполі і знаю що залягає у нас під ногами ! Народився я за сотні кілометрів від вашого а тепер вже і мого міста і цей край як і вся наша Україна мені милий і дорогий сердцю і нікуди я собираюсь тікати звідси але палюжити наш квітучій край я не дозволю ! Мені прийшлось бачити відвали Криворіжських карьєрів і дим від доменних печей як писали і вихвалялись ЗМІ саму крупну у Європі збудували у Запоріжжі ! У Європі такі печі давно під забороною бо вони шкодять довкіллю !

Немає коментарів:

Дописати коментар