вівторок, 1 жовтня 2019 р.

Океан Ельзи - На небі (official video)

   Там, де для когось

Тільки лютий за вікном -

На моїй вулиці давно уже весна.

І дух захоплює немов від висоти,

Бо так живу, немов літаю я,

Так немов літаю я

Кожну мить, коли зі мною ти!.

І я на небі!

Мила моя, на небі!

Зоре моя, на небі,

Відколи тебе знайшов!

І я на небі,

Мов на земному небі,

Мила, коли з тобою -

Літаю і знов, і знов!

І я не знаю,

Як світанок настає,

І як закінчився

Улюблений альбом,

Бо не бажаю

Ні хвилини самоти.

І там живу, немов літаю я,

Так немов літаю я

Кожну мить, коли зі мною ти!.

А часом,

Коли я сам не свій,

І в голові дивні думки,

І на душі сумно,

Згадую я очі твої -

І все стає мов навпаки,

Теплим таким!.

Літаю і знов, і знов...

Літаю і знов, і знов...

Немає коментарів:

Дописати коментар